fredag 31 juli 2009

Loppisrunda i småland.

Häromdagen var jag med matte och husse på loppisrunda i småland. Då var även min "gamla" matte och husse, Anna och Jonas, med! Superkul! Det enda som inte var så kul var att jag var placerad bredvid monsterna Gerd och Vilgot i bilen... jag fick inte åka i min egen bur, i min egen bil. Vilken skam!
Vi stannade bland annat och lekte lite i skogen. Sen när vi skulle åka igen så skrattade alla för att husse måste hjälpa mig in i bilen. Fy farao va taskigt...
Ps. Husse Jonas har hjälpt till och fota endel av bilderna, tack hälsar matte Therése.









































2 kommentarer:

  1. Uff ! Tycker du vi mopsar är monster ?!
    Uff, fattar ! Skoja !

    SvaraRadera
  2. Ha ha, nej det tycker jag verkligen inte... Men Gerd och jag har en komplicerat relation kan man säga... :-)
    För övrigt är ju mopsar en miniatyr av mig själv. Dvs väldigt söta och välskapta. :-)

    SvaraRadera