fredag 31 juli 2009

Aspö-utflykt.

För någon vecka sedan fick jag följa med matte och husse till Aspö. De skulle grilla och spela poker med några vänner, och jag skulle få leka med min kompis Foxey, som är en stilig faraohund. Tyvärr tror jag att jag både lyckades såra Foxeys känslor (genom att inte vilja leka med henne) och skrämma henne lite, för hon gick och gömde sig bakom huset och ville absolut inte komma fram... Ojdå.
Lite bilder från kvällen blev det, även om det var lite svårt att få oss att stå stilla...



















En liten kiss i det gröna medan husse och Veronica spanar in grönsakslandet.
















































Foxey ser lite läskig ut på bilden, eftersom blixten reflekteras i hennes öga. Hon är egentligen ganska söt. Tänk den som ändå hade en så stilig svans...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar