måndag 13 juli 2009

Auktion och kossor.

I går fick jag följa med matte och husse på auktion i Sölvesborg. Farmor var också med. Det var inte så mycket att ha där tyckte dom, så vi tog oss en tur till Hörvik istället. På vägen stannade vi på ett ställe där jag skulle få kissa, men då kom det en massa nyfikna kossor som kom springande mot oss! Husse blev supernervös, men matte behöll lugnet. Vi fick dock kasta oss in i bilen igen, och rasta på ett annat ställe... Synd, för jag tyckte kossorna verkade roliga. De kanske hade velat leka med mig!
När vi kom till Hörvik hittade vi en liten vik där jag fick bada! Matte och jag sprang och lekte på stranden och vi hade jättekul. Det var så skönt att svalka sig med en simtur. Matte har laddat upp en liten film på min simtur, den finns i inlägget nedan.
Sen när jag hade badat klart så hade inte matte och husse någon handduk med sig, så matte fick springa ner till snabbköpet och köpa en wettex-disktrasa som de försökte torka mig med! Ha ha, vilka tokstollar! Här kommer lite bilder från dagen.
























2 kommentarer:

  1. Va duktig du var som inte skällde på kossorna.
    Valle skäller på kossorna på tv - tom när dom är tecknade. Uff !

    Va skönt det såg ut med ditt bad !
    Här får vi bada i poolen i stället med flytväst. Uff !

    Uffisar på dig !

    SvaraRadera
  2. Fruktansvärt så gullig du är Barbro......
    Kram Lotta

    SvaraRadera