tisdag 28 juli 2009

Mera bad!

Här kommer fler bilder från en annan utflykt när jag badade. Då träffade jag artisten Caj Karlsson, och han gillade mig jättemycket, så matte fick ta en idolbild! Allt var jättetrevligt tills det dök upp en sur farbror som skällde på matte och husse. Han sa till och med att jag borde dränkas! Han tyckte tydligen inte att det var okej att bada hundar där (fast jag vet att det inte finns något förbud på den platsen!). Synd att vissa ska vara så elaka. Jag tyckte att jag var så snäll och skötsam och barnen som var där lekte med mig och var jätteglada. Den oförskämda farbrorn fick en utskällning av husse, och tummen ner i tidningen ett par dagar efter. Jag tror att om han bara hade lärt känna mig så kunde vi nog ha blivit kompisar. Synd att han inte gav mig en chans...








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar