söndag 24 maj 2009

På loppisrunda i Småland.

Häromdagen fick jag följa med matte och husse på en loppisrunda i Småland, det var jätteskoj. Här kommer lite fina bilder från utflykten!


























I Bergkvara fanns det lite tid att stanna och leka.












































Att springa efter pinnar är bland det roligaste jag vet.


























Och att "kampa" med husse.

























Det tråkiga är att han tröttnar så snabbt...











































Lägga lite bullar här och var brukar jag alltid göra när jag är på utflykt. Det blev några i Bergkvara...


















...och några i Emmaboda!

























2 kommentarer:

  1. Hääärligt Barbro......förresten så heter du som min tvåbenta mormor..
    Kram Lotta

    SvaraRadera
  2. Åh, det måste vara världens bästa mormor!

    SvaraRadera